joi, 19 septembrie 2013

unde mergem in croaziera?

astazi am ales sa ma duc intr-o croaziera. alegerea nu a fost greu de facut pentru ca am gasit informatii extrem de relevantepe croaziere.net si deopotriva pe www.info-croaziere.ro

 altfel gasesti informatii si la agentiile de strada gen Happy Tour sau Alltour dar mi se pare mai cool via online unde sunt mai detaliialte. bine, cred ca am si o problema ce tine de vizita intr-o agentie de turism am avut de ales intre croaziera in marea neagra, croaziera in oceanul atlantic, croaziera in marea mediterana si croaziera in oceanul indian. bine aceasta a fost lista mea scurta.

lista a fost completata si de ofertele ce tin de linii de croaziera: croaziere NCL, croaziera MSC, croaziera Costa Crociere, croaziere Pullmantur si croaziere royal caribbean

acest research mi-a luat ceva timp si asta pentru ca nu aveam nici o informat
referitoare la croaziere. croaziera in sine este un sejur.
desi am inteles ca unul din scopurile pe care le ai atunci cand alegi o croaziera
este sa vizitezi in fiecare zi un oras. ma rog, aproape in fiecare zi pentru ca pot fi zile cand navighezi pe mare fara sa
vizitezi un oras.

ce minunatie o sa fie cand voi vizita Barcelona, Marsilia, napoli sau de ce nu Oslo.
trebuie sa fie ceva frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu