In online Google Analytics ne poate furniza rapoarte referitoare la trafic dar si la comportamentul utilizatorului atunci cand acceseaza paginile unui site, insa inainte ca acest vizitator sa ajunga pe site, acesta face niste cautari. Ei bine, sezonalitatea cautarilor si volumul de trafic pot fi si ele identificate cu ajutorul unor tool-uri pe care google ni le pune la dispoztie - este vorba de Google Trends, pentru trenduri si de Google Adwords Keyword planner pentru volumul de cautare.
Bine... o sa spuneti ca este evident faptul ca lotiunile de plaja se vor cauta vara, la fel ca promotiile la aer conditionat (vedeti EaastShop - aer conditionat promotii), dar in acelasi timp trebuie luat in calcul ca aceste cautari semanifesta inca din luna aproie sau mai, in timp ce in luna august deja volumul de cautari scade simtitor, cu toate ca este vara.
Una peste alta, in online intotdeauna este nevoiie de planificare, de research al cuvintelor cheie si de o analiza cat se poate de exacta inainte de a lua decizii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu